Living the dream

life stops when you stop dreaming..

E doar o stare generala..

Salut cititorule ! Scuze ca nu prea am mai scris pe blog. Pur si simplu nu am avut inspiratie si nu mi s-a mai intamplat nimic "special" in aceste zile.
Acum o saptamana sau 2 daca nu ma insel, mi-am dat seama de un lucru. Viata mea incepea sa capete o negura de plictiseala. De unde mi-am dat seama de asta ? Ei bine, am realizat ca am o rutina zilnica foarte "boring" avand in vedere ca imi propun sa fac o gramada de lucruri dar nu pot pentru ca nu am un program care sa imi spuna ce si cand sa fac. Si uite asa m-am gandit ca ar trebui sa imi organizez timpul astfel incat sa pot sa fac tot ceea ce imi propun si bineinteles, sa obtin rezultate bune in ceea ce fac. M-am hotarat sa imi schimb rutina zilnica si plictisitoare de la PC si sa gasesc un lucru interesant de facut care cine stie, ma poate ajuta intr-un fel sau altul in viitor. So, am inceput sa lucrez in photoshop si pana acum mi se pare f tare mai ales ca invat in fiecare zi lucruri noi. M-am mai gandit ca ar trebui sa dedic mai mult timp invatatului, pentru ca la urma urmei vin examenele pt admiterea la liceu. Cu dansul nu e problema, dansez in fiecare zi, cand am chef si inspiratie pentru o noua coregrafie, in special seara.Restul activitatilor care imi ocupa timpul sunt muzica, chitara (in sfarsit m-am hotarat sa ma duc sa i-au lectii) si, mai nou, cititul. Intr-o dimineata mi-am dat seama ca daca vreau sa am sanse la filologie ar trebui sa ma pun pe citit, lucru care m-a determinat sa ma duc la biblioteca si sa imi reinoiesc permisul nefolosit de 3 ani. Dupa ce am citit vreo 2-3 carti mi-am dat seama ca incepe sa imi placa si ca,intradevar, mi-am dezvoltat vocabularul. In ultimul timp am inceput sa frecventez biblioteca si sa le cunosc pe toate cele 3 bibliotecare.
Ma bucur ca m-am hotarat si imi fac un anume program si ca deja incep sa se observe rezultate.
Sper sa functioneze solutia asta si sa nu o mai dau in bara ca un bou.
melodia postarii: http://www.youtube.com/watch?v=3s2bYG7hhK0 (Guess who-e plictiseala)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu