Living the dream

life stops when you stop dreaming..

Finnaly !

Salut cititorule ! Dupa cum am spus si in postarile anterioare, nu voi avea un termen limita pt publicarea postarilor. Scriu doar cand am un subiect "special"
Iata ca in sfarsit a venit si primavara cu adevarat !!! CALDURA BAA! Ma saturasem de atata stat in casa si de frecatul excesiv al mentei. Acum in sfarsit pot sa ies din casa si sa zic "ba, ia uite. nu imi mai crapa mainile de frig" E un sentiment asa frumos 8->... Unul dintre avantajele care ma bucura in momentul de fata e ca pot sa fac plimbari mai dese cu prietenii si ca pot sa dansez pe afara. Mi-am mai propus si sa imi duc camera video la reparat si sa imi croiesc drum spre lumea filmului. (mai multe detalii despre acest nou "tanc" al meu, in postarile urmatoare).
Ma gandesc sa pun mana cat mai repede pe bani si sa fac o mica mare excursie in bacau la un shopping asa ca fetele. Nu prea ma vad cu 436369876 de plase in mana, dar sper sa imi cumpar ceva haine pentru ca m-am saturat de cele pe care le am acum..
In rest ce sa mai spun. Am ajuns la concluzia ca uneori,citez din Spike <Starea mi se schimba dupa vreme>. Caldura asta si atmosfera de afara ma motiveaza si ma face asa mai energic, plin de viata, zambaret.. sper sa tot fie asa.
melodia postarii: Bruno Mars-today my life begins

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu