Living the dream

life stops when you stop dreaming..

Ploua..

Salut cititorule ! Tema postarii de azi- schimbarea formei de introducere. In urma unor pareri adunate de pe la cititori am reazilat ca am o forma de introducere foarte "lame", asa ca.. imi pare rau, dar nu te mai "salut,cititorule". Voi sari peste intriga si voi fi ceva mai subiectiv.
Primavara pare ca isi cam pierde din puteri.. Un  nor, nu cred ca de radiatii, s-a asternut deasupra orasului nostru parca uitat de lume. Un sentiment de liniste m-a cuprins si nu mi-a mai dat drumul de vreo 3 zile. Dar imi place ! Acum lumea parca e mai buna. Sau poate doar mi se pare. Strazile orasului sunt impaienjenite de cupluri. " Dragostea pluteste in aer ", iar eu nu ma pot abtine sa nu privesc macar o clipa fericirea de pe fetele trecatorilor. . Ma gandesc sa imi chem si eu prietena la o plimbare, dar imi amintesc ca nu am si imi continui plimbarea cu castile in urechi. A inceput sa picure. Umbrelele se deschid, iar parcul ramane pustiu. Aproape pustiu.. Mai sunt si eu. ^^. Imi dau seama ca nu are rost sa ma plimb de nebun prin ploaie si ma las purtat de suflul vantului pana in fata blocului. Ajung acasa, deschid pc'ul si vorbesc cu fata, care de cateva zile incoace ma face sa zambesc si sa incing tastele. E frumos..
melodia postarii: Smiley-ploua

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu