Living the dream

life stops when you stop dreaming..

Buna dispozitie.

Salut cititorule !
Zilele acestea am fost foarte bine dispus, lucru care mi-a dat inspiratia sa fac aceasta postare. :)
Well. Ce insemna pentru mine buna dispozitie ?
Nu sunt genul care...Sti ce? Nu o sa incep prin a spune ce gen sunt si ce gen nu sunt. Am realizat ca e o porcarie.
Pentru mine buna dispozitie se rezuma la o plimbare intr-o zi relativ frumoasa, nici inorata ,dar nici asa "sunny" cu prietenii cu care poti discuta ceva frumos si cu care poti visa la zile si mai bune.In marea majoritate a timpului petrecut impreuna, obisnuim sa depanam amintiri, lucru care ne insenineaza privirile instantaneu, si sa ascultam muzica "din vremurile bune".
Atunci cand sunt singur, singurele lucruri care ma pot reincarca sunt dansul (activitatea de care nu ma pot lipsi si care,mai nou, "mi-a intrat in reflex"), muzica (ma consider dependent de muzica) , un film bun si cine stie.. uneori o carte buna de care nu te poti dezlipi.
Pentru voi ce inseamna buna dispozitie ?
P.S: Banuiesc ca ati observat folosirea ghilimelelor in exces. Am observat ca prin folosirea acestor semne de punctuatie imi las amprenta intr-o postare. So.. nu ma pot lipsi de ele, dar voi incerca sa o las mai moale.
melodia postarii: Bob Marley-One love

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu