Living the dream

life stops when you stop dreaming..

Introducere.

Salut !
Majoritatea blogerilor,daca nu chiar toti ar incepe cu o prezentare a persoanei sale, dar eu nu voi face asta. Spun din prima ca vreau sa raman "unknown".
Voi scrie pe acest blog intamplari din viata mea de zi cu zi, nu orice fel de intamplari ci unele pe care le-as putea numi speciale.
Totodata voi incerca sa va "arat" cum pasesc pe drumul spre indeplinirea viselor mele pe care,bineinteles, le veti afla pe parcurs, citind acest blog.
Desigur ca nu pot lipsi intamplari/stiri importante din lumea in care traim.
Sper sa v-am convins cu aceasta introducere si ca veti citi cu placere si urmatoarele postari.
Multumesc !
P.S: Nu stiu de ce, dar am o vaga impresie cum ca cititorul acestor postari v-oi fi doar eu, deoarece am de gand sa nu ii spun nimanui despre acest blog si sa las totul "sa vina de la sine"

2 comentarii:

Ioanna. 2 aprilie 2011 la 10:44  

Toti avem impresia ca nimeni nu va citi blog-ul. Cel putin si eu am avut aceasta impresie * si inca o mai am :D :)) *

vLd 23 iulie 2011 la 15:27  

Bai **** (ca 4 litere ai la porecla) se pare ca esti cam stiut :)). Am citit si eu ce ai pe aici, sa stii ca unele lucruri, nu stiu daca sa zic ca semanam, eu zic ca tu tot ce scrii altii poate se regasesc, nu in tot textul si poate unii au trait idei dinstea(sau, poate au gandit si ei ca tine, zic asta pt ca ma includ in acel grup care a gadit asa) numai ca, nu le-au pus pe "hartie", si tu ai facut-o.

Si, **** sau dragos, ce zici sa facem un film ?

ps. daca nu arat si nu vreau sa par asa(pt ca simt ca nu trebuie sa "dau din casa") asta nu inseamna ca nu am patit sa gandesc ca tine, fii sigur ca am patit.(si credema ca nu te-ai astepta de la MINE sa dau acest coment)

dami un buzz pe mess dupa ce mi-ai citit comentu.:)

Trimiteți un comentariu