Living the dream

life stops when you stop dreaming..

I can't go on, I'll go on !

 Salutare, cititorule !
In urma cu mai bine de 2 saptamani, am fost chemat de catre profesorul de sport la un meci de handbal intre cativa elevi ai scoli din care fac parte. Observand prestatia mea relativ bunicica, domnul prfesor m-a chemat la antrenamente cu echipa scolii. In urmatoarea zi, bineinteles ca incepusem sa imi fac sperante si sa ma gandesc la cat de bun voi fi in meciurile pe care aveam sa le jucam impotriva altor scoli. Bineinteles ca la primul antrenament am fost foarte entuziasmat si hotarat sa fac o fata buna din prima, fapt care m-a ajutat sa dau tot ce am mai bun din mine. Sarind peste detaliile de prisos, am ajuns si la primul meu meci in echipa scolii.
Inainte de inceperea acestui meci, s-a anuntat primul 7 si am observat ca eu nu faceam parte din el, lucru care mi-a dat o stare de neliniste si dezamagire. Asadar inainte cu 2 minute de inceperea meciului, profesorul m-a chemat de pe banca si mi-a spus ca voi intra ca titular pe un post pe care in pacate nu prea puteam juca.
Si iata ca a inceput si meciul. Nu am de gand sa comentez ci doar sa spun partile importante. Dupa cum am spus, am fost introdus pe un post care nu ma avantaja si din pacate am avut o prestatie proasta, fapt care l-a determinat pe antrenor sa ma scoata din teren. Ajuns pe banca, aceeasi stare de neliniste si dezamagire ma framanta dar tot o data o dorinta de joc mare ma facea sa sar de pe banca. Mai ramaseseara doar 10  minute din meci, iar eu mi-am auzit numele strigat de catre profesor. Am fost introdus pe postul pe care joc eu de obicei, lucru care m-a ambitionat si mai tare. Din pacate nu am facut mare lucru nici acolo, dar in ciuda dezamagirii mele am castigat meciul.
Dupa aceasta intamplare mi-am dat seama ca daca imi doresc cu adevarat sa fac ceva, trebuie sa muncesc, sa am rabdare, vointa, ambitie,optimist dar tot odata sa fiu cu picioarele pe pamant, sa las mandria la oparte, sa fiu constient de ceea ce pot si increzator in fortele proprii.
Acestea sunt cateva lucruri pe care trebuie sa le ai in vizor atunci cand vrei sa obtii rezultate bune in cevasau, in cazul meu, sa iti indeplinesti un vis. ( si aici nu ma refer la handbal)
melodia postarii: 30 Seconds To Mars - Closer To The Edge

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu