Living the dream

life stops when you stop dreaming..

" Pretuieste ceea ce ai "

In ultima perioada am o stare foarte buna si pot spune ca totul imi merge bine. Simt ca merg pe drumul cel bun si usor-usor perseverez in ceea ce fac si ajung din ce in ce mai departe. Pot spune ca acum am tot ce imi doresc si ca lucrul acesta ma face cel mai fericit om. Am prietenii langa mine, te am pe tine, am o familie super, muzica, dans si pe deasupra imi merge bine si la scoala. Intradevar, dureaza ceva timp pana cand obtii ceea ce iti propui, aici depinde si de tine/caracterul tau ( ambitie, optimism, putere, etc.), dar la final iti dai seama ca a meritat tot ce ai facut si in marea majoritate a cazurilor, rezultatul se ridica peste asteptari.
Desigur, ca orice crestin, sunt adept al vorbei " Dumnezeu ne-a dat, Dumnezeu ne-a luat ", dar nu vrea sa intru in alte detalii.
Okei, AICI voiam sa ajung. Acum mai trebuie doar sa invat cum sa pastrez si sa pretuiesc ceea ce am. Cred ca e cea mai grea parte, dar si cea mai frumoasa. O pasiune foarte mare a mea o constituie relatia cu cei din jur. Trag din razputeri sa ii fac sa se simta bine in prezenta mea, sa ii fac sa zambeasca, sa stiu cum sa vorbesc cu ei, despre ce sa vorbesc, cand si ce gluma sa zic. E foarte dragut atunci cand realizezi ca in jurul tau s-a creat un camp,daca ii pot spune asa, de fericire si pozitivism.
Aici se poate vorbi si despre alegerea "celor din jur" sau mai exact a prietenilor. Sunt genul caruia ii place sa descopere o persoana fara sa ceara parerea altora.Pot spune ca pana acum am ales persoane care ma mentin mai mereu pe linia de plutire.
Sa revenim la subiect.
Spuneam ca trebuie sa sti cum sa pastrezi si sa pretuiesti ceea ce ai, in special persoanele de alaturi. Pentru a putea face acest lucru, trebuie sa cunosti respectiva persoana si acest lucru il vei face pe parcursul relatiei de prietenie sau chiar de iubire, depinde de caz. Va veni un timp cand iti vei da seama, mai devreme sau mai tarziu, de cat de mult inseamna acea persoana pentru tine si ca nu te poti lipsi de ea. Vei regreta si cea mai banala cearta si vei cere scuze si in genunchi daca va fi nevoie (exagerez..). Pentru asta trebuie sa sti cum sa iti pretuiesti apropapele ( prietenii,familia, prietena/etc.)
Despre lucrurile materiale nu prea stiu ce sa spun.. Aici, chiar trebuie sa sti cum sa le pastrezi :)) plus ca mai e si faza aia..Oferi mai multa atentie unui lucru obtinut de tine decat unuia primit..
Eu sper ca ati prins ideea acestei postari si ca v-a motivat oarecum.. Ma scuati daca am deviat de la subiect, dar odata ce incep sa scriu, nu prea ma mai pot opri =). Take care !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu