Living the dream

life stops when you stop dreaming..

Let it happen..

Si uite ca s-a dus si vacanta.. Spre deosebire de altii, pot spune ca m-am distrat foarte tare si am profitat la maxim de saptamana asta. Ca de obicei, las temele pe ultima zi si nu am nici un chef sa rezolv probleme la mate dar trebuie..
Tema postarii de astazi va fi una interesanta si des intalnita, zic eu.
In ultimul timp am inceput sa imi planific fiecare zi si mi se pare destul de nasol. Mi-am dat seama ca daca vrei sa te distrezi, e mai bine sa lasi totul sa vina de la sine. Cineva mi-a spus ca atunci cand faci asta, placerea si distractia e mai intensa din cauza "rezultatelor" neasteptate.Intradevar, sunt unele momente importante la care trebuie sa ti cont si de cel mai mic detaliu pentru a le face sa iasa asa cum iti doresti. Momente gen prima intalnire, prima aparitie pe scena si asa mai departe.
Mi se intampla ca dupa ce pun capul pe perna sa stau inca o ora sau doua si sa visez sau sa imi fac tot felul de scenarii. E chiar tare cand transpui un scenariu din asta in viata reala, doar ca devine urat cand o faci in exces..
Mi-am propus ca de acum sa las totul sa vina dinauntru. Sa vedem ce va iesi. =D
melodia postarii: J.R.A- By Chance ( You and I )

1 comentarii:

Unknown 26 aprilie 2011 la 11:13  

Ai facut cum ti-a zis Galusca :)) . Super postarea . Mult noroc in continuare !

Trimiteți un comentariu