Living the dream

life stops when you stop dreaming..

Scenarii. A perfect date.

Se facea ca ma trezesc in dimineata unei zile innorate, dar care avea sa fie cea mai insorita zi a vietii mele.
In ciuda vremii mohorate, simt cum fata mea se lumineaza, imediat ce realizez ca astazi e ziua in care iesim pentru prima oara. Pe monitor, zeci de biletele ma anunta ca astazi, la ora 4 trebuie ne intalnim in fata blocului tau. Este abia ora 9. Incerc sa imi ocup timpul cu ceva, dar in zadar.. Nu mi te pot scoate din gand. Aleg sa astept  uitandu-ma in gol si facand tot felul de scenarii cu noi. Timpul parca sta in loc. A trecut abia o ora, iar eu simt ca inebunesc. De ce imi faci asta ? In sfarsit s-a facut ora 3. Incep sa rascolesc in sifonier si sa imi aleg vestimentatia pentru ziua de astazi. Sti.. uneori haina chiar face pe om. Imi amintesc ca mi-ai spus ca iti plac baietii simpli, dar tot odata eleganti. Sunt in fata oglinzii si incerc sa imi fac un discurs. Nu are rost. Voi lasa totul sa vina de la sine.
Am pleca deja si ma simt de parca as avea aripi. (Love > RedBull). Marchez drumul cu o dara de parfum aproape vizibila. Ma gandesc sa fac un gest frumos si sa iti daruiesc o floare, dar las asta pentru o ocazie mai speciala. Am ajuns cu 5 minute mai devreme. Inima imi bate mai sa'mi iasa din piept. Ai ajuns si tu. Pasesti ca pe apa si radiezi de atata fericire.Te masor cu coada ochiului; esti asa frumoasa.. As vrea sa pot opri timpul si sa te admir in totalitate, dar nu pot face asta asa ca ma multumesc cu prezenta ta. Cutreieram orasul si vorbim despre tot felul de lucruri. Timpul zboara mai repede ca de obicei, dar nu ma mai intereseaza atata timp cat sunt cu tine. Vorbim intr-una, iar tie nu iti dispare acel zambet superb de pe fata. Acum chiar simt ca zbor. Iti propun sa mergem la o cafenea, iar tu accepti fara nici o ezitare spunandu-mi ca te-a napustit o sete de lup. E oare setea dragostei ? As vrea sa fie asa.. Ne studiem unul pe altul si nu ma pot opri din zambit. Pare ca toata lumea se uita la noi si ne admira.  Ne ridicam de la masa, iar eu iti refuz refuz insistentele si platesc nota de plata. Se lasa cu frig, iar norii anunta o ploaie lunga.. Deschid umbrela si incepem sa mergem prin ploaie. Acum ma simt si eu ca unul din acei indragostiti care acum cateva zile sufocau parcul. Observ ca tremuri si din 2 miscari te acopar cu bluza mea. As fi vrut sa iti dau un hug, dar ma gandesc ca ar fi fost prea banal. Ce prost sunt.. Ajungem in fata blocului tau. Trebuie sa ne luam la revedere. E CEA MAI GREA PARTE. Imi spui ca a fost foarte frumos azi si ca te-ai simtit minunat in prezenta mea. Incep sa ma balbai, dar subconstientul imi da o palma.Iti marturisesc ca m-am simtit la fel de bine, poate chiar mai bine ca tine si subtil, iti fac complimente. Iti simt respiratia calda din ce in ce mai aproape si imi dau seama ca te apropii incet de mine. Te-am sarutat. Chair am facut-o ??? Cred ca visez. Nu ne mai spunem noapte buna, 2 zambete sunt de ajuns. Incerc sa merg drept spre casa, dar nu pot. Fericirea ma imbata si simt mii de roiuri de fluturasi in stomac. Cred ca m-am indragostit.
Au interpretat: EU(Dragos)
TU(    )
Visez sa fiu personajul principal in filmul vietii mele.
melodia postarii: Just A Dream by Nelly - Sam Tsui & Christina Grimmie

2 comentarii:

Anonim 6 aprilie 2011 la 03:54  

Da,intradevar superb. Exact scenariul unor copii incocenti :):D
Bv bv

Unknown 10 aprilie 2011 la 05:17  

Gogule nu pot sa cred ca ai scris tu asa ceva ! Ba ai inclinatie spre asa ceva ! Smecherii pi cutii!;) Bro!

Trimiteți un comentariu