Living the dream

life stops when you stop dreaming..

"Everything is possible"


In urma cu cateva zile ma uitam pe youtube la videouri cu tot felul de "talente" si, din intamplare, am dat peste acest video:
Am ramas placut surprins de ce am vazut si pot spune ca am inteles foarte bine mesajul acestui video. Orice e posibil ! Cu munca si rabdare poti face orice. De cate ori nu ati vrut sa va lasati de ceea ce faceti, sa va dati inlaturi de pe drumul pe care vreti sa il urmati doar pentru ca simtiti ca nu puteti calca mai departe cu pasi mai mari si mai repezi ? Ei bine, si eu am trecut prin starile astea si sincer sa fiu, nu mi-au placut de loc, dar mi-am dat seama ca daca ma opresc atunci cand dau de greu sunt un las si.. la uruma urmei nu sti niciodata ce te poate astepta dupa ce treci de un hop. In cel mai rau caz te asteapta alt hop, dar, daca ai noroc te asteapta capatul drumului care te-ai chinuit sa il strabati.
Aici se poate vorbi si despre talent. Pentru cei ce s-au nascut talentati, drumul poate fi mai scurt, mai drept si cu mai putine hopuri, pe cand pentru cei ce dobandesc talentul sau il cauta strabatand acest drum, acesta poate fi mai lung, chiar nesfarsit, dar la urma urmei nimic nu se compara cu satisfactia pe care o ai atunci cand reusesti sa faci ceea ce iti propui, cand dobandesti ceva ce ti-ai dorit din totdeanua. Pe langa efortul care trebuie sa il depui si razboaiele pe care trebuie sa le porti cu teama (aici nu ma refer doar la cei ce practica sporturi extreme) ai nevoie si de un strop de ambitie si optimism, ca sa nu mai vorbim de sustinerea celor din jur.
Soo, if you wanna make it, then go hard !
melodia postarii: Jessie J-Do it like a dude

1 comentarii:

Anonim 12 aprilie 2011 la 12:17  

Si mie imi place mesajul transmis de acel clip. Nimic nu se castiga fara efortul necesar. Cu siguranta fiecare are momente cand simte ca nu mai poate dar nu merita sa renunti niciodata la un vis doar pentru ca ai dat de un hop.

Trimiteți un comentariu