Living the dream

life stops when you stop dreaming..

Keep your calm..


V-ati saturat de glumele proaste facute pe seama voastra ? V-ati saturat de toate persoanele care gasesc motive de ras in cele mai banale chestii legate de voi ? Vreti o viata mai frumoasa ? Ei bine,eu am solutia ! Pentru numai 345 lei puteti achizitiona o bata si o drujba cu care puteti anihila acesti “mici” glumeti.
Nu, pe bune acum. De cate ori nu ti s-a intamplat sa te plimbi prin scoala/liceu sau pur si simplu sa fi intr-un loc impaienjenit de lume si sa se gasesca niste indivizi aparent gemeni care sa stea intr-un grup de maxim 6 persoane si sa inceapa sa faca haz pe seama ta cu niste glume pe care doar ei le pot  intelege  ?
Eu o patesc destul de des in ultimul timp si imediat dupa aceste “glumite” in imaginatia mea incep sa bantuie niste ganduri usor sadice.. daca nu mai mult. Ma gandesc numai la cum as vrea sa ii torturez pe acesti  (citez) imbecili. In final imi dau seama ca si eu fac uneori la fel si ca trebuie sa le inteleg oarecum veselia si satisfactia care o capata dupa savarsirea acestui fapt stupid. Am invatat ca nu trebuie sa mai pun botul  la tot felul de porcarii de genul si sa imi vad in continuare de treaba. Uneori,stiu ca suna ciudat, mai rad si eu de glumele facute pe seama mea dar nu pot arata asta. As fi prea prea idiot. :))
Sper ca ati invatat oarecum ceva din aceasta postare si ca veti trece cu vederea faptul ca m-am cam contrazis singur, dar asta nu mai conteaza !!
melodia postarii: Hello-says the devil !

1 comentarii:

Anonim 26 aprilie 2011 la 10:08  

Inteleg perfect ! Mi s-a intamplat de foarte multe ori,si eu incerc sa nu le dau importanta chiar daca uneori vorbele si atitudinea lor ma ranesc profund,dar pana la urma prin putere si ma gandesc ca poate nu sunt perfecta insa sunt EU . P.S mi-a placut ! <3

Trimiteți un comentariu