Living the dream

life stops when you stop dreaming..

Hard to say goodbye..

Dupa o perioada infernala in care scrisul si invatatul au fost principalele ocupatii, iata ca a sosit si momentul mult asteptat. BANCHETUL !
Inainte cu cateva saptamani, luni chiar, toti asteptam cu nerabdare banchetul, dar in cele din urma ne-am dat seama ca nu e un eveniment atat de "fericit". De ce ? Ei bine, ajunsi "la fata locului" cu totii ne-am dat seama ca vrem sa dam timpul inapoi si sa retraim momentele frumoase din anii de scoala ce au trecut. Ne-am dat seama ca dorul ne va da batai de cap mai ales acum, cand ne-am atasat si mai mult unii de altii si cel mai important, ne-am dat seama ca in ciuda tuturor certurilor si tampeniilor pe am facut, suntem si vom ramane o familie. Eu unul am fost foarte, dar foarte emotionat cand, imbracat la 4 ace, mi-am vazut colegii ,imbracati si ei la randul lor la fel, asteptand petrecerea de "adio". Ce pot spune.. m-am simtit foarte bine, m-am distrat si am profitat la maxim de acest eveniment, dar dimineata.. Dimineata parca nu se intamplase nimic.. parca abia incepea un nou an scolar. Este un seniment foarte aiurea, mai ales atunci cand iti dai seama de ce s-a intamplat seara precedenta si realizezi ca s-au terminat unii dintre cei mai frumosi ani din viata. poate chiar cei mai frumosi.
Zilele astea am inceput sa depanam amintri la scoala, atat intre noi, colegii, cat si cu profesorii, sa facem poze; Astazi am luat si autografe de la colegii de scoala si vreau sa spun ca mi-am umplut un tricou alb si maine vreau sa mai aduc unul :)) Acum urmeaza anii de liceu, colegi noi, orizonturi noi, petreceri, invatat pe branci, etc. Nu pot spune ca nu sunt nerabdator sa imi vad numele pe listele de la liceu si sa imi cunosc noii colegi dar.. dupa intamplarea cu banchetul, o sa imi fie foarte greu sa ma despart de 8E..
Nu stiu daca ati inteles ceva din aceasta postare, dar simteam nevoia sa imi pun sentimentele pe pagina..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu