Living the dream

life stops when you stop dreaming..

Viata- film de Oscar

In ultimele zile m-am tot gandit la un alt scenariu ,dar am realizat ca singurul lucru care imi circula prin cap este praful...De ce ? Ei bine mi-am dat seama ca in momentul de fata "traiesc" dupa niste vechi scenarii. Practic joc in filmul vietii mele. Si am cel mai frumos rol. Nu trebuie sa uit si restul personajelor principale ( nu le pot numi secundare ) care reusesc sa transforme acest film intr-unul de Oscar. De linia melodica pot spune ca se ocupa destinul.. In fiecare zi dau peste piese care reflecta starea pe care o am in acel moment, lucru care ma ajuta la interpretarea rolului "tanarului fericit". Luminile ? Sunt peste tot..Profesionalism ? Nu se poate vorbi despre asa ceva. Duble ? Nici atat. Fiecare "scena" trebuie traita intens. Montajul ? Nu am nevoie de asa ceva. Dar ce film este unul fara efecte speciale ? Sentimentele si inima se ocupa de acest lucru. Cascadorul esti chiar tu. Cred ca le-am spus pe toate. Ba nu ! Cadrul ? Priveste in jurul tau..
Concluzia o constituie chiar vorbea aceea deja celebra: "Viata bate filmul"
melodia postarii: Weezer- Island In The Sun

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu