Living the dream

life stops when you stop dreaming..

Tacerea

Mi-am dat seama ca sunt unele momente in care chiar trebuie sa te abtii de la anumite vorbe. In primul rand pentru ca poate defecta relatia dintre tine si cineva apropiat tie si pentru ca te poate afecta si pe tine la moral.
Cum poate afecta pe cineva apropiat ? Ei bine, sunt unele lucruri pe care chiar nu trebuie sa le spui. Aici apare si subconstientul care in marea majoritatea intamplarilor de genul incearca sa iti stopeze aceasta tentativa de reproducere a anumitor vorbe. Mai sunt unele momente in care o vorba care obisnuia sa fie candva gluma se poate transforma in cea mai urata insulta. Trebuie sa sti cand si cum sa spui o gluma pentru a-i face pe cei din jurul tau sa se simta bine. Si crede-ma, chiar iti doresti ca ei sa se simta asa. Mai ales in prezenta ta. Nu vrei sa razi de prost la prorpia ta gluma si restul sa te priveasca "ca vaca la poarta noua ".(ce imi mai plac vorbele astea din popor)
Si acele momente in care spui ceva si apoi inchei cu replica " scuze, nu m-am putut abtine ". NU E ADEVARAT ! Te-ai putut/te poti abtine doar ca nu vrei ! Chair si un compliment venit cu drag din partea ta se poate transforma in ceva iritant pentru persoana careia i-l adresezi, pentru ca repet: nu sti cum si cand sa ii adresezi acest compliment.
Uneori tacerea e cel mai bun raspuns. Vorba aia "Daca taceai, filosof ramaneai"
Nu iti mai lasa gura sa vorbeasca " pe dinainte ". Doar gandeste-te de 2 ori inainte si alege momentul potrivit.
* Imi cer scuze pentru inceperea incorecta a propozitiilor cu conjunctia "si", dar avand in vedere ca e blogul meu, cred ca imi permit sa vreau. Le pot numi -drepturi de autor- :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu