Living the dream

life stops when you stop dreaming..

FRICA

Toti, oricat de "bazati" ar fi, un punct slab il stim sigur si acela e FRICA. De ce scriu cu Caps ? Pentru ca mi se pare un sentiment foarte important si "naspa". Nu cred ca ar trebui sa scriu asta pe blog, dar sa zicem ca risc si va spun ca imi e foarte frica de apa, mai exact de adancimi. Cu toate ca stiu sa inot/sar (cred), apa ramane cel mai mare dusman al meu.
Astazi am fost cu prietenii la piscina. Se anunta a fi o zi plina de distractie si voie buna. Toate bune pana cand am ajuns la fata locului. Defapt nu au fost toate bune avand in vedere ca m-am trezit foarte devreme, gen 8:40. Ne-am gasit cate un sezlong fiecare si am inceput sa vorbim si sa ne facem oarecum planuri pentru ziua de azi.
Dupa mai putin de 20 de minute vine intrebarea bomba. " Gogule, sari ? ". Bineinteles ca aceasta intrebare nu putea fi lipsita de superbul indemn " Sari la 2 metri. Daca nu, TE ARUNC EU ". Am incercat timp de vreo jumate de ora sa il ocolesc pe cel ce mai tarziu avea sa ma scape de teama asta pana cand mi-am dat seama ca,mai pe romaneste, sunt muiere daca nu o fac. Nu vreau sa mai lungesc povestea, asa ca o sa sintetizez pana la esential. Mi-am facut curaj si am sarit de cateva ori, pana cand mi-am dat seama ca imi cam dispare frica. Restul zilei mi-am petrecut-o distrandu-ma cu prietenii la piscina si fiind mandru de ceea ce am facut.
Dupa intamplarea de astazi mi-am dat seama ca daca nu incerci macar sa te lupti cu temerile nu vei ajunge nicaieri. Cred ca este unul dintre cele mai mari obstacole din drumul spre indeplinirea unui/unor vise ( ca tot sunt in tema cu blogul ). Sunt unele momente in care iti doresti sa faci ceva, simti ca dispui de tot ceea ce e nevoie (energie,conditii,etc.) , dar iti lipseste ceva. Curajul. Sau mai bine zis, te impiedica frica. okei, la fel ca si practicantii de sporturi extreme, trebuie sa iti iei toate masurile de siguranta pentru ca la urma urmei si viata e un "sport extrem" si abia apoi sa iti faci curaj. Odata cu curajul vine si ambitia si optimismul si odata cu aceste 3 calitati, daca le pot spune asa, frica devine minuscula.
Nu mai bag formulele de incheiere deja tocite si va spun ceva scurt si la obiect :). Take care and don't forget: YOU ARE THE MAN ! or the girl..
melodia postarii: Paramore-Brick by boring

1 comentarii:

Anonim 29 noiembrie 2011 la 10:00  

da frica sau dragostea sunt doua procese distincte care se formeaza in zona stomacului, este centrul energetic galben se ocupa cu dragostea dar daca il blocam simtim frica din cauza asta Isus spunea : " Nu aveti cum sa slujiti la doi stapani " ; adica ori iubesti si in acest caz activezi galbenul pe o vibratie inalta spre activarea verdelui, a iubirii ori tie teama si blochezi dragostea adica te blochezi, ingheti, paralizezi... alte variante de functionare pt galben, acest centru nu exista.

Trimiteți un comentariu