Living the dream

life stops when you stop dreaming..

Inspire

Majoritatea dintre noi avem un idol, o persoana care ne inspira in ceea ce facem. Exceptie de la regula facand cei ce pretind ca persoana lor este propriul lor idol. Facand parte la randul meu din acest "grup" imens numit "noi", va pot spune ca mi-am gasit/descoperit idolul.->  Victor Kim
Tipul e total indragostit de dans si muzica. Dovada fiind faptul ca face parte din cel mai tare crew (Quest Crew) si pe youtube este cunoscut drept ca un cantaret. celebru chiar. Duce o viata super tare din cate am observat si un lucru de remarcat e ca face bani din pasiunile lui. -dansul si muzica-
Doar privindu-l si ascultandu-i povestea vietii (care, dupa cum spune in video, e foarte "good") ma ambitionez si aspir la mai mult plus ca am realizat ca se ghideaza dupa principiul " You can make that dream come true "
Voi face tot posibilul sa dovedesc ca si eu imi pot transforma visele in realitate. Dar care sunt acele vise ? Well.. aflati in postarea ce va urma :]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu