Living the dream

life stops when you stop dreaming..

I am so lazyyyy

Pot spune ca de cand a inceput vacanta cu adevarat, trec printr-o perioada destul de "nasoala" din punct de vedere al activitatii mele zilnice. Ca sa o spun mai pe scurt-sunt lenes !!
Jumatate din zi mi-o petrec afara cu prietenii/iubita iar cealalta jumatate o petrec in casa impreuna cu afurisitul asta de pc. Am o gramada de lucruri pe care as putea sa le fac atunci cand sunt in casa (vizionatul filmelor,cititul,dansatul, etc.) ,dar nu pot !! Defapt pot si vreau ( ah, si inca cum ) doar ca pur si simplu o lene imensa ma napadeste si imi paralizeaza orice tentativa de a face unul din acele lucruri. De ce mi se intampla asta ???? Nu cred ca sunt singurul si chiar daca as fi, nu m-ar interesa prea mult.. Vreau doar sa scap de starea asta aiurea si sa profit la maxim de vacanta, asa cum spuneam in postarea precedenta.
Un motiv in plus ar fi prezenta pc-ului. De ce ? Pentru ca stau mai toata ziua la el, fara sa fac nimic altceva decat mess/muzica si facebook.
"Unii oameni nu dorm pentru ca au insomnie, eu nu dorm pentru ca am conexiune la internet."- cata dreptate ii dau in momentul de fata celui ce a spus asta..
In sfarsit..mi-am propus ca odata cu inceputul saptamanii viitoare sa ma apuc si eu de lucrurile pe care mi le-am propus sa le fac si sa simt mai intens vacanta. Aici intervine Teo (deko cafe)-"Bai, e ca si atunci cand vrei sa te apuci de invatat si spui-De maine gata, MA APUC DE INVATAT !!!- si crezi in cacatul asta.." Sincer, eu chiar cred si sper ca voi scoate la capat cu bine. Si o voi face pentru ca la urma urmei nu e o problema majora, ci doar o chestie de moment.cred. Plus e vacanta dinainte de liceu si nu o pot lasa sa treaca asa.."neobservata"
Va urez vacanta placuta in continuare si sper sa nu patiti ca mine :))
melodia postarii bineintels ca va fi Bruno Mars-The lazy song

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu